İstanbul su kesintisi! 27 Kasım Cumartesi İstanbul’da sular saat kaçta gidecek, saat kaçta gelecek? Su kesintisi yaşanacak ilçeler hangileri?

İSKİ’den yapılan açıklamada İstanbul’un çeşitli ilçelerinde su kesintisi olacağı ifade edildi. Peki, İstanbul su kesintisi! 27 Kasım Cumartesi İstanbul’da su kesintisi yaşanacak ilçeler neresi? İstanbul’da sular ne vakit gidecek, ne süre gelecek? İşte 27 Kasım Cumartesi İstanbul’da su kesintisi olacak ilçeler? İstanbul’da sular saat kaçta gidecek, saat kaçta gelecek? 27 Kasım Cumartesi İstanbul su kesintisi! Su kesintisi yaşanacak ilçeler hangileri? İstanbul’da sular ne zaman gelecek? İstanbul sular saat kaçta gidecek? İstanbul’da sular saat kaçta geri gelecek

İSTANBUL’DA SU KESİNTİSİ YAŞANACAK İLÇELER

Arıza Kesinti

İlçe : Arnavutköy

Etkilenen Mahalleler : Mustafa Kemal Paşa Mah,Karlıbayır Mah,Arnavutköy Merkez Mah

Arıza Sebebi : 150 Mm Çaplı Şebeke Hattı Arızası

Başlama Tarihi : 26.11.2021 22:28

Bitiş Tarihi : Çalışmanın tahmini olarak 27.11.2021 tarihinde saat 18:30 civarı bitirilmesi öngörülmektedir.

Arıza Kesinti

İlçe : B.Çekmece

Etkilenen Mahalleler : Murat Çeşme Mah

Arıza Sebebi : 200 Mm Çaplı Şebeke Hattı Arızası

Başlama Tarihi : 27.11.2021 13:42

Bitiş Tarihi : Çalışmanın tahmini olarak 27.11.2021 tarihinde saat 18:00 civarı bitirilmesi öngörülmektedir.

Arıza Kesinti

İlçe : Başakşehir

Etkilenen Mahalleler : Bahçeşehir 1Kısım Mah

Arıza Sebebi : 100 Mm Çaplı Şebeke Hattı Arızası

Başlama Tarihi : 27.11.2021 13:53

Bitiş Tarihi : Çalışmanın tahmini olarak 27.11.2021 tarihinde saat 17:00 civarı bitirilmesi öngörülmektedir.

Arıza Kesinti

İlçe : Beykoz

Etkilenen Mahalleler : Yalıköy Mah

Arıza Sebebi : 100 Mm Çaplı Şebeke Hattı Arızası

Başlama Tarihi : 27.11.2021 14:17

Bitiş Tarihi : Çalışmanın tahmini olarak 27.11.2021 tarihinde saat 17:30 civarı bitirilmesi öngörülmektedir.

Arıza Kesinti

İlçe : Eyüpsultan

Etkilenen Mahalleler : Göktürk Merkez Mah

Arıza Sebebi : Şebeke Hattı Branşman Bağlantısı

Başlama Tarihi : 27.11.2021 14:21

Bitiş Tarihi : Çalışmanın tahmini olarak 27.11.2021 tarihinde saat 18:00 civarı bitirilmesi öngörülmektedir.

Arıza Kesinti

İlçe : Eyüpsultan

Etkilenen Mahalleler : Defterdar Mah

Arıza Sebebi : 100 Mm Çaplı Şebeke Hattı Arızası

Başlama Tarihi : 27.11.2021 14:39

Bitiş Tarihi : Çalışmanın tahmini olarak 27.11.2021 tarihinde saat 17:00 civarı bitirilmesi öngörülmektedir.

Arıza Kesinti

İlçe : Sarıyer

Etkilenen Mahalleler : Maden Mah

Arıza Sebebi : 100 Mm Çaplı Şebeke Hattı Arızası

Başlama Tarihi : 27.11.2021 15:30

Bitiş Tarihi : Çalışmanın tahmini olarak 27.11.2021 tarihinde saat 17:30 civarı bitirilmesi öngörülmektedir.

Arıza Kesinti

İlçe : Silivri

Etkilenen Mahalleler : Ortaköy Merkez Mah

Arıza Sebebi : 250 Mm Çaplı Şebeke Hattı Arızası

Başlama Tarihi : 27.11.2021 14:49

Bitiş Tarihi : Çalışmanın tahmini olarak 27.11.2021 tarihinde saat 18:00 civarı bitirilmesi öngörülmektedir.

Arıza Kesinti

İlçe : Zeytinburnu

Etkilenen Mahalleler : Seyit Nizam Mah

Arıza Sebebi : 100 Mm Çaplı Şebeke Hattı Arızası

Başlama Tarihi : 27.11.2021 15:44

Bitiş Tarihi : Çalışmanın tahmini olarak 27.11.2021 tarihinde saat 18:00 civarı bitirilmesi öngörülmektedir.

Arıza Kesinti

İlçe : Üsküdar

Etkilenen Mahalleler : Yavuz Türk Mah

Arıza Sebebi : 100 Mm Çaplı Şebeke Hattı Arızası

Başlama Tarihi : 27.11.2021 14:10

Bitiş Tarihi : Çalışmanın tahmini olarak 27.11.2021 tarihinde saat 16:30 civarı bitirilmesi öngörülmektedir.

Su kesintisi duyuruları için tıklayın.

Haberler.com – Gündem

Haberi Kaydet